- Деталі
- Автор: Mykola Yermolenko
Нагородження вчителя німецької мови РГГ Попенко Лариси в номінації " Кращий вчитель німецької мови шкіл проекту PASCH" за досягнені нею успіхи у викладанні німецької мови ( нагородження відбувається в приміщенні посольства Федеративної Республіки Німеччини).
- Деталі
- Автор: Mykola Yermolenko
10 січня 2019 р. на кафедрі німецької мови відбувся «Педагогічний Х-Фактор» для викладачів гімназії.
- Деталі
- Автор: Mykola Yermolenko
Учні нашої гімназії Пилипчук Софія (11-В), Родзін Тарас (10-А), Гудим Владислав (10-В) та вчитель німецької мови Попенко Лариса були учасниками воркшопу «Засоби масової інформації», який відбувся минулого тижня в м. Києві в приміщенні Гете-інституту в рамках проектів PASCH та DAAD. Модератори п. Леся Юрченко, журналіст, перекладач (м. Бонн) та п. Аня Ланге, DAAD-лектор (Німеччина) навчали присутніх не лише робити інтерв’ю, писати статті, а й вміти розрізняти «фейкові» новини від справжніх. Протягом насичених чотирьох днів старшокласники та студенти вузів України познайомилися із видами ЗМІ, вимогами щодо проведення інтерв’ю та спробували себе в ролі кореспондентів, беручи інтерв’ю до тем «Права людини», «Фейкові новини» та «Навчання в Німеччині».
- Деталі
- Автор: Mykola Yermolenko
Anl?sslich des zehnj?hrigen Jubil?ums vergibt die Initiative „Schulen: Partner der Zukunft“ (PASCH) erstmals einen Lehrerpreis f?r au?erordentliches Engagement im Rahmen der PASCH-Initiative. Nun stehen die Preistr?gerinnen und Preistr?ger fest. Herzlichen Dank allen Sch?lerinnen und -Sch?lern, Alumni, kulturweit-Freiwilligen an PASCH-Schulen, sowie Mitarbeiterinnen und -Mitarbeitern der Initiative im Ausland, die eine Kandidatin oder einen Kandidaten nominiert haben!
- Деталі
- Автор: Mykola Yermolenko
Нещодавно в Центральному офісі Гьоте-Інституту (м.Мюнхен, Німеччина) було визначено 10 переможців Міжнародного конкурсу «Найкращий учитель німецької мови PASCH-проекту».
- Деталі
- Автор: Mykola Yermolenko
Нещодавно в стінах нашої гімназії відбулася зустріч учнів 10-11 кл. нашого закладу та учнів 8-11 кл. спеціалізованої PASCH – школи №3 м. Долина Івано-Франківської області. Зустріч проходила в рамках проекту PASCH – шкіл „Unser Schulprojekt“, а саме „Touristischer Silberring um Riwne herum“ (Срібне туристичне коло навколо Рівного). Усі учасники проекту і вчителі німецької мови РГГ Лариса Попенко, Тетяна Попова та супроводжуючий вчитель наших гостей п. Галина Савчин працювали над створенням документального фільму та туристичного путівника про чудові пам’ятки природи та архітектури, відомі та незнані навколо нашого міста. Роботи учнів з’являться в інтернеті до кінця місяця.
Методист кафедри нім.м., координатор проекту Лариса Попенко.
- Деталі
- Автор: Mykola Yermolenko
XXV.UDGV-Tagung “Deutsch in der Ukraine:Traditionen, Erfolge, Aufgaben” 28.-29. September 2018
- Деталі
- Автор: Mykola Yermolenko
Знаєте, де знаходиться Нова Баварія? А де стоїть пам’ятник барону Мюнхгаузену? Завдяки вам, учасники конкурсу, ми дізнались, як багато німецьких слідів у сучасній Україні. Дякуємо усім учасникам нашого літнього конкурсу, які розповіли нам про пивзавод «Нова Баварія» у Херсоні, пам'ятник Барону Мюнхаузену у Хмельницькому, Тараканівський форт у Рівненській обл., сквер на честь засновниці порту Хорли Софії Фальц-Фейн (Херсонська обл.) та багато інших місць. На фото – одна із переможниць конкурсу Лариса Попенко, викладач німецької мови Рівненській PASCH-гімназії, яка отримала приз від Гете-інституту PowerBank ( Більше про німецькі сліди в Україні та у світі можна дізнатися із нашого безкоштовного мобільного додатку «Німецькі сліди»).
- Деталі
- Автор: Mykola Yermolenko
Geisteswissenschaftliches Gymnasium (Riwne, die Ukraine) und
Gymnasium Nr. 1 (Lublin, Polen)
Polen und die Ukraine in einem Team!
An diesem Projekt nahmen die Sch?ler vom geisteswissenschaftlichen Gymnasium i Riwne ( 7 Sch?ler ) und drei Lehrer und die Sch?ler vom Gymnasium Nr.1 in Lublin mit ihren Lehrern teil. Beide Schulen sind PASCH – Schulen. Die Finanzierung: Goethe-Institut von Warschau (Hotel, Essen, Ausfl?ge), die Eltern von polnischen Kindern (Unterkunft der ukrainischen Sch?ler, Fr?hst?ck, Abendessen), die Eltern der ukrainischen Sch?ler (die Fahrt hin und zur?ck, Taschengeld, notwendige Papiere), ukrainische Lehrkr?fte (Fahrt hin und zur?ck, bares Geld)
Ziele des Projekts waren: