Головна

Про гімназію

Режим роботи

Міжнародна співпраця

Контакти

Новини проекту
Гуманітарна гімназія - експериментальний навчальний заклад Всеукраїнського та регіонального рівнів, учасник національного проекту «Відкритий світ» та науково-педагогічного проекту «Інтелект України».
В гімназії навчається 1022 учні в 34 класах. Учні 1-11 класів поглиблено вивчають англійську або німецьку мову, 3-11 класів - німецьку мову або англійську мову як другу іноземну.
У гімназії працює 97 педагогічних працівників. Серед них: 9 відмінників освіти України, 3 - нагороджені нагрудним знаком «Василь Сухомлинський», 35 учителів - методисти, 12 старших учителів, 53 учителя-спеціалісти вищої категорії.
У закладі обладнано 54 навчальні кабінети, 8 кабінетів кафедр, 2 кабінети психологів, кабінет соціального педагога, комп’ютерний клас, кабінет інформаційних технологій, «Зал досягнень», кабінет «Європейської освіти», кімната школяра, науково-методичні центри іноземних мов, початкового навчання, виховної роботи, контрольно-аналітичної, методичної роботи.
До послуг гімназистів 2 спортивні зали, гімнастичний зал, тренажерний зал, басейн з великою і малою ваннами, футбольне поле зі штучним покриттям, дитячий ігровий майданчик.
Заклад у 2011 році був відзначений дипломом Міжнародного відкритого рейтингу популярності та якості товарів і послуг «Золота фортуна» та медаллю «Трудова слава». Впродовж останніх років гімназія 6 разів входила в 100 кращих шкіл України за результатами ЗНО. В 2017 році - срібною медаллю VІІІ Міжнародної виставки «Сучасні заклади освіти».
За останніх 5 років призерами Всеукраїнських олімпіад стали : на ІІІ етапі - 64 гімназиста, на ІV етапі – 17 гімназистів; призерами МАНу стали: ІІ етап - 65 гімназистів, ІІІ етап – 7 гімназистів.
Учні та вчителі гімназії беруть участь у Міжнародних проектах та програмах: «Школи: партнери майбутнього (PASCH)», «eTwinning», Програма обміну майбутніх лідерів (FLEX), «Молода Полонія», є партнерська співпраця з гімназією № 1 м. Люблін (Польща).
На базі гімназії функціонує культурно-освітній центр національних меншин України, при якому гімназисти мають змогу вивчати польську мову.

Учень 11а класу Рівненської гуманітарної гімназії Данилишин Георгій виграв у нелегкому конкурентному змаганні стипендію DAAD на навчання в Німецькому університеті на період три роки.
То ж вітаємо Георгія з високим результатом та бажаємо у подальшому не зупинятися на досягнутому. Нехай твої плани, мрії та задуми будуть такими ж успішними, як і твоя перемога у конкурсі! Удачі, підтримки рідних і друзів, оптимізму і внутрішньої впевненості.
Висловлюємо слова вдячності вчителю гімназії Попенко Ларисі Андріївні за підготовку учня! Вітаємо! І нехай щастить!

foto 20200225 1066955439

Як вирощувати смачну їжу прямо в місті, на невеликих площах – парканах, вікнах, у дворах. Як зробити свою школу зеленішою, екологічнішою та здоровішою? 20-21 лютого в Goethe-Institut у Києві відкрилась майстерня, в якій тандеми учитель німецької мови Ваколюк Людмила Юріївна та учениця 9-Б класу Холод Валерія та інші учні та вчителі з українських шкіл мережі «Школи: партнери майбутнього» РASCH Гете-інституту за експертної підтримки з Берліна створювали екологічні концепції рослинництва і озеленення для подальшого застосування у своїх школах.

foto 20200225 1059592782

З 12 по 14 лютого 2020 в Києві відбулася щорічна традиційна зустріч координаторів – вчителів німецької мови 17 PASCH-шкіл України. Координатором PASCH – проекту в Рівненській гуманітарній гімназії є вчитель німецької мови вищої категорії, вчитель-методист Попенко Лариса Андріївна.

foto 20200130 1088045553

Взявши участь у PASCH-конкурсі „UmWelt Film-Projekt Tschernobyl“, я отримав змогу разом із 20 учнями інших PASCH-шкіл під керівництвом представників Glocal Films протягом одного тижня ( 20.01.20 – 25.01.20) зняти документальний фільм на теми «Альтернативні джерела в Україні» та «Причини та наслідки Чорнобильської катастрофи». Дані відео, як частина глобального проекту „UmWelt“ від Glocal Films, будуть опубліковані разом зі схожими за темою роботами з Австралії, Індонезії тощо.

Тарас Родзін , 11а

foto 20200113 1455362307

10.01.2020 на кафедрі іноземних мов відбувався традиційний щорічний «Педагогічний Х - фактор».

foto 20200113 2088762121

09.01.2020 в рамках науково-практичної конференції відбулося засідання кафедри іноземних мов на тему «Сучасний урок у контексті компетентнісного підходу. Ігрові технології навчання як одна з нестандартних форм педагогічної взаємодії».

foto 20191126 1866462312

В листопаді 2019 року група одинадцятикласників, а саме учні 11-А Данилишин Георгій, Родзін Тарас, Шелепало Катерина, Рабченюк Інна, Лисак Валерія та учні 11-В класу Кубишкін Герман, Юзефович Дарія взяли участь в роботі проекту BayBIDS (Німеччина, Баварія).

foto 20191118 1566799495

Вчитель німецької мови, методист кафедри іноземних мов Попенко Лариса Андріївна отримала запрошення на участь у мовно-методичних курсах від міністерства закордонних ФРН, які проходили у м. Флото (земля Північний Рейн - Вестфалія).

Ehrlich gesagt, konnte ich mich nicht zuletzt vorstellen, dass ich ein Stipendium f?r diese MINT-Akademie gewann. Da ich schon Abschlussjahr habe und dann mein Studium in Deutschland fortsetzen m?chte, war dieses Ereignis f?r mich eine tolle M?glichkeit, sich noch mehr zu den Pr?fungen zu vorbereiten und meine fachliche Sprachkenntnisse zu verbessern.

Und tats?chlich alles, was ich w?hrend des Kurses erfuhr, war keine platte und sinnlose Information, sondern praktische Wissen, die man oft im Alltag benutzen kann. Der gr??te Teil davon bekam ich von meiner Kursleiterin Michaela.

foto 20190924 1848262525

З 16.09 по 19.09 відбулася в м. Долина Івано-Франківської області в академічному ліцеї №6 спільна зустріч гімназистів PASCH-шкіл: Рівненської гуманітарної гімназії, Черкаської гімназії №31 та Долинського академічного ліцею в рамках проекту: «Unser Schulprojekt».
І дана зустріч була присвячена темі «Особливості українського та німецького національного одягу». Протягом двох днів були проведені уроки CLIL (німецька мова – технології), презентації, цікаві ігри, концерти та екскурсії. Перш ніж створити ляльки-мотанки та одіти їх в український та німецький одяг, була опрацьована лексика до теми, виконані цікаві завдання, переглянуті навчальні відеофільми. Вчитель трудового навчання розповідала про особливості створення українського національного одягу та вчителі німецької мови та учні– про традиційне регіональне вбрання Німеччини.