У Рівненському ліцеї №7 створено належні умови для доступу особам з обмеженими фізичними можливостями та навчання дітей з особливими освітніми потребами, у тому числі й дітей з інвалідністю, а саме:
- безпечний доступ до території закладу освіти;
- наявний пандус з поручнями до входу в приміщення ліцею;
- облаштовано просторі та зручні рекреації;
- наявні об’ємні маячки на стінах коридорів та холу;
- наявні зручні переходи між поверхами;
- наявні поручні до всіх східців між поверхами приміщення ліцею;
- наявні огородження на сходових майданчиках між поверхами висотою 1,1 м та 2,1 м на 3 поверсі;
- облаштовано просторі навчальні кабінети зі зручними меблями, партами та стільцями (1-2 класи НУШ – одномісні парти).
- облаштовано простору сучасну їдальню;
- біля їдальні наявні умивальники, є гаряча вода, наявні електричні сушилки для рук;
- облаштовано зручні туалетні кімнати з умивальниками ;
- кабінети початкової школи розміщені в окремому блоці з окремим входом та сходами;
- облаштовано два великі і один малий спортивні зали;
- облаштовано ресурсну кімнату для занять дітей з ООП;
- на території ліцею розміщено: басейн, спортивний майданчик, сучасне футбольне поле з штучним покриттям, волейбольна площадка, дитячий ігровий майданчик.
У закладі освіти всі навчальні кабінети, холи, коридори, спортивні зали та басейн мають природне освітлення. Світло на робочі місця падає ліворуч. При оздобленні навчального приміщення враховано такі вимоги: стіни навчальних кабінетів, двері, меблі, парти та стільці – світлих тонів , класні дошки темно-зеленого кольору, стеля, – білого кольору. Розташування меблів, обладнання, наявність декоративних рослин у навчальних кабінетах сприяє максимальному використанню денного світла і рівномірному їх освітленню. У осінньо-зимовий період використовується штучне освітлення через енергозберігаючі лампи. У закладі дотримується повітряно-тепловий режим. Чистота повітря у закладі забезпечується регулярністю вологого прибирання, використанням всіх видів провітрювання (наскрізне, кутове, однобічне).