Сучасні суспільні, соціально-економічні та інформаційно-технологічні зміни висувають нові вимоги до підготовки вчителя нової генерації, що потребує створення й застосування нових освітніх систем, зміни освітнього процесу, форм, методів та засобів навчання. Oновлення змісту навчання є нагальною проблемою, що потребує нової схеми підготовки вчителя, здатного працювати в динамічних умовах сучасних інноваційних технологій та активно їх використовувати у своїй професійній діяльності.
Тому з метою залучення вчителів до творчості, пошуку, обміну досвідом роботи на кафедрі німецької мови в рамках проекту «Педагогічний Х-фактор» було проведено відкрите засідання на тему « Сучасні німецькі методики «Deutsch mit Socke „ та „Lebende Sätze“ на початковому і середньому етапі вивчення іноземної мови».
Вивчення німецької мови в початковій школі вимагає від вчителя нового підходу до навчання, нових ідей. Необхідно підтримувати бажання учнів зрозуміти почуте і спонукати їх до спроб висловлюватися самостійно. Бажано максимально використовувати німецьку мову під час уроку, намагаючись створити мовне середовище. Особливо актуальним є наразі питання вивчення німецької мови (іноземної мови) на початковому етапі і нетрадиційні методи навчання, такі як лексичні, граматичні, рольові ігри, спектаклі, вистави тощо можуть допомогти вчителеві створити невимушену атмосферу на звичайному уроці, збудити допитливість дитини, бажання вивчати навколишній світ і навчити її мислити. Саме «Sockentechnologie“ сприяє зацікавленню учнів до навчання , до вивчення німецької мови. Дана технологія була представлена вчителем німецької мови гімназії Петровою Оксаною Федорівною на вчительському Х-факторі. Вчителем була представлена теоретична частина технології та практичний майстер-клас із застосуванням технології «Deutsch mit Socke“.
А вчителем німецької мови Поповою Тетяною Йосипівною було взято до уваги методика «Навчання лексики в русі». Щодня ми бачимо, як діти активно рухаються. Той факт, що діти, рухаючись, можуть навчатися, часто залишається поза увагою. Одним з найефективніших засобів навчання лексики є навчання в русі, що сприяє кращому її засвоєнню і при цьому ефект запам’ятовування не зменшується навіть через деякий час. Завдяки поєднанню руху і навчання спостерігається підвищення мотивації і працездатності учнів. Навчання в русі - це не лише ефективно з точки зору отримання знань, але й корисно для здоров’я. Існує безліч вправ для кращого запам’ятовування лексики в русі : «Питання шукає відповідь», «Іменник шукає дієслово», «Повторення лексики»,«Вечірка з коктейлем». Саме цю вправу продемонстрували на практиці вчителі.
Підсумовуючи вище згадане відзначимо, що використання сучасних засобів навчання та інтерактивних технологій надає можливість викладачам наповнити новим креативним змістом та формою їх професійну освітню діяльність.