- Деталі
- Автор: Mykola Yermolenko
Культурно-освітній центр національних меншин України при Рівненській гуманітарній гімназії
Центр почав діяти у вересні 2007 року.
Директор: Макарчук Зоя Володимирівна
Вчителі польської мови:
• Козак Ірина
• Давидюк Катерина
• Орленко Наталія
Станом на 2020 рік навчається 159 учнів, поділених на 12 Груп.
Головні завдання центру:
• Вивчення мови, писемної творчості, народознавства польського народу;
• Ознайомлення із культурною спадщиною, національними традиціями, звичаями, культурою та побутом польського народу;
• Виховання поваги до народних звичаїв, традицій, національних цінностей;
• Культурно-естетичне виховання учнів.
Діяльність центру:
• Участь у конкурсах;
• Вивчення польської мови та культури
• Участь у міжнародних проектах.
Міжнародна співпраця, конкурси, події, турніри, поїздки до Польщі :
• Співпраця з фундацією „M?oda Polonia”, участь у творчих конкурсах, відпочинок у міжнародних таборах.
Співпраця з фундацією „M?oda Polonia” розпочалася ще в 2007 році.
В 2008 році, за сприянням фундації, в м. Кременець відбулося підписання угоди про співпрацю між Гімназіями №1, № 2 м. Томашув Любельський (Польща), Рівненською гуманітарною гімназією та Кременецькою школою №2 (Україна)
Від того часу, 10 учнів гімназії, які активно приймають участь в конкурсах та вікторинах від фундації „M?oda Polonia”, отримують запрошення від міського голови м. Томашув Любельський для оздоровчого та інтеграційного відпочинку.
Поїздки організовуються не лише в Томашув Любельський, але й інші міста, такі як – Мушина, Лохув, Устка, Хелм, Сенява.
• Zesp?? Szk?? im. prof. Franciszka Lei
В 2013-2014 н.р. вчителі англійської мови РГГрацювали над спільним проектом з польською школою в Гродіско Гурне (ZS im. prof. Franciszka Leji w Grodzisku G?rnym, Grodzisko G?rne, Poland ) базовою ідеєю якого є створення реальних зв’язків та партнерства між школами – учасниками. Учні гуманітарної гімназії та школи в Гродіско Гурне вже почали листуватися електронною поштою та обмінюватися інформацією ).
• Gimnazjum nr 1 w Lublinie im. ks. Stanis?awa Konarskiego
В рамках проектів “Polska i Ukraina – jedna druzyna” та делегація вчителів Рівненської гуманітарної гімназії відвідала Гімназію №1 імені Станіслава Конарського в місті Люблін 04-06 грудня 2013р. Головною метою візиту було підписання угоди про співпрацю Рівненської гуманітарної гімназії та Гімназії № 1 в м. Люблін.
Дирекція люблінської гімназії та вчителі англійської та німецької мов підготували надзвичайно цікаву програму для колег-партнерів з Рівного : урочисте підписання угоди про співпрацю, святковий концерт, відкриті уроки, інсценізацію казок, круглий стіл – обмін досвідом та цікавими ідеями, екскурсії.
• 2017 р. Участь у міжнародному конкурсі Polskie S??wka – ?amig??wka учні 4-х класів (Організатор Fundacja Edukacji Polonijnej)
• Співпраця з культурно – просвітницьким центром ім. Т.О. Сосновського у м. Рівне.
Учні та вчителі Рівненської гуманітарної гімназії вже не перший рік співпрацюють з Культурно-просвітницьким польсько-українським центром імені Т.О.Сосновського та його головою паном Ярославом Ковальчуком.
Це дає можливість розширювати кордони спілкування та удосконалювати свої знання з польської мови. У співпраці з культурно-просвітницьким центром учителі та учні гімназії реалізували не один проект. Це: поетичні марафони, Міжнародний турнір з футболу «Спорт зближує серця», турнір з плавання пам’яті Віталія Макарчука. Було реалізовано Міжнародний проект « Катинь...врятувати від забуття», підписано Міжнародну угоду між школами Республіки Польща та України.
• Участь у щорічному поетичному марафоні з нагоди Дня конституції Польщі (Разом з культурно-просвітницьким центром ім. Т.Сосновського .)
• 2018р. Всеукраїнський конкурс малюнків „100 lecie Niepodleg?o?ci Polski”
У листопаді 18 учнів Культурно-освітнього центру, під керівництвом Ірини Миколаївни- вчителя польської мови, брали участь у конкурсі малюнків „100 lecie Niepodleg?o?ci Polski”.
17 листопада 6 дітей переможців конкурсу відвідали місто Луцьк, побували в галереї мистецтв, на майстеркласі виготовили ексклюзивні футболки, отримали дипломи та нагороди від генерального консула пана ВєславаМазура. Ще 12 учасників отримали дипломи.
• 2018р. Участь у міжнародній акції «Листівка для Біло-червоної»
Учні Культурно-освітнього центру національних меншин України, під керівництвом вчителя польської мови - Ірини Миколаївни, взяли участь у проекті „Urodziny Bia?o-Czerwonej”, під час реалізації якого відбулась акція «Листівка для Біло-Червоної».
До шкіл, де вивчається польська мова, були вислані листівки, які учні підписали, оздобили та переслали назад до Дому Полонії у Варшаві. Впродовж листопада усі листівки потраплять до влади країни: Президента, Маршалкам Сейму та Сенату, а також до Міністра освіти Польщі.
• Восьмого лютого 2019 року в приміщенні Рівненської музичної школи №1 ім. Лисенка відбувся урочистий вечір присвячений третій річниці з дня створення польсько-українського культурно-просвітницького центру імені Томаша Оскара Сосновського.
Участь в організації та проведенні заходу взяли вчителі та учні гуманітарної гімназії, яка виступає незмінним партнером центру та співорганізатором різних заходів. Ведучими урочистостей були учні гімназії Дячук Анна та Комар Оля.
• У співпраці з центром на базі гімназії вже четвертий рік проходить Міжнародний турнір з футболу «Спорт зближує серця» та Міжнародний турнір з плавання пам’яті Віталія Макарчука.
• 13 грудня 2019 року у басейні гуманітарної гімназії пройшов VI Міжнародний турнір з плавання «Спорт зближує серця». На відкриття турніру завітала делегація учнів та вчителів з Gminny Zesp?? Szk?? з польського міста Казімєж Дольний на чолі з директором п. Янушем Рашкевичем.
• В рамках спільного проекту Україна – Польща гімназійна команда дівчат з волейболу 1-2 лютого 2020 року завітала до чарівного Любліна та Казімеж Дольного, де провела товариські зустрічі з волейболу.
- Деталі
- Автор: Mykola Yermolenko
У Рівненському ліцеї №7 створено належні умови для доступу особам з обмеженими фізичними можливостями та навчання дітей з особливими освітніми потребами, у тому числі й дітей з інвалідністю, а саме:
- безпечний доступ до території закладу освіти;
- наявний пандус з поручнями до входу в приміщення ліцею;
- облаштовано просторі та зручні рекреації;
- наявні об’ємні маячки на стінах коридорів та холу;
- наявні зручні переходи між поверхами;
- наявні поручні до всіх східців між поверхами приміщення ліцею;
- наявні огородження на сходових майданчиках між поверхами висотою 1,1 м та 2,1 м на 3 поверсі;
- облаштовано просторі навчальні кабінети зі зручними меблями, партами та стільцями (1-2 класи НУШ – одномісні парти).
- облаштовано простору сучасну їдальню;
- біля їдальні наявні умивальники, є гаряча вода, наявні електричні сушилки для рук;
- облаштовано зручні туалетні кімнати з умивальниками ;
- кабінети початкової школи розміщені в окремому блоці з окремим входом та сходами;
- облаштовано два великі і один малий спортивні зали;
- облаштовано ресурсну кімнату для занять дітей з ООП;
- на території ліцею розміщено: басейн, спортивний майданчик, сучасне футбольне поле з штучним покриттям, волейбольна площадка, дитячий ігровий майданчик.
У закладі освіти всі навчальні кабінети, холи, коридори, спортивні зали та басейн мають природне освітлення. Світло на робочі місця падає ліворуч. При оздобленні навчального приміщення враховано такі вимоги: стіни навчальних кабінетів, двері, меблі, парти та стільці – світлих тонів , класні дошки темно-зеленого кольору, стеля, – білого кольору. Розташування меблів, обладнання, наявність декоративних рослин у навчальних кабінетах сприяє максимальному використанню денного світла і рівномірному їх освітленню. У осінньо-зимовий період використовується штучне освітлення через енергозберігаючі лампи. У закладі дотримується повітряно-тепловий режим. Чистота повітря у закладі забезпечується регулярністю вологого прибирання, використанням всіх видів провітрювання (наскрізне, кутове, однобічне).
- Деталі
- Автор: Mykola Yermolenko
Співпраця між Рівненською гуманітарною гімназією та Delhi Public School Ghaziabad розпочалася у 2011 році зі знайомства двох вчителів німецької мови: вчительки Рівненської гуманітарної гімназії Петрової О. Ф. та вчителя Аслана з Delhi Public School Ghaziabad. Перебуваючи у м. Фрайбург, Німеччина, на мовному стажуванні в рамках проекту PASCH вони домовилися про співпрацю між навчальними закладами.
Впродовж декількох років тривало зочне знайомство між школами у вигляді листування, де ми детальніше познайомилися з Delhi Public School Ghaziabad. В травні 2018 року був підписаний між нашими двома навчальними закладами Меморандум про співпрацю.
Вже восени 2018 року делегація з 7 учнів та вчительки німецької мови Пуджі Махешварі прибула до Рівного. 15.09.2018 року у гімназії розпочався спільний українсько-індійський проект «Дивовижна Індія».
Індійські школярі проживали у сім’ях наших гімназистів, де могли краще познайомитися один з одним.
Хлібом-сіллю зустріли та привітали різними мовами, що вивчаються у гімназії гостей учні 7-9 х класів. Впродовж тижневого перебування на наших гостей чекають цікаві зустрічі, знайомства, екскурсії, майстер-класи. 17 вересня 2018 року відбулося знайомство наших індійських гостей з учнями гімназії. Гімназисти спілкувалися зі своїми гостями виключно англійською мовою.
Адміністрація, учні та вчителі РГГ старанно готувалися до прийому дорогих гостей, вивчали традиції та культуру Індії, продумували цікаву пізнавальну та розважальну програму.
А команда юних художників гімназії у складі Софії Сідлецької, Віталія Мусієвича, Марії Гайбонюк, Марії Тиховецької та вчитель англійської мови Дрига Т.М. вирішили підготувати арт-подарунок для дорогих гостей – зробити яскраву інсталяцію «Дивовижна Індія» в холі гімназії. Довго й надзвичайно творчо, з великим натхненням працювали митці гімназії. І цей арт-сюрприз виявився вдалим. Індійські гості були в захваті від картин юних художників, на яких можна було побачити історичні пам’ятки Індії, яскраві східні краєвиди, екзотичних тварин та неймовірні національні костюми. Також сподобалась нашим новим іноземним друзям інформативна інсталяція про культуру та національні символи Індії.
А знавці англійської мови гімназії у складі Ольги Поліщук, Анастасії Лящук (вчитель – Дрига Т.М.) та Аліни Кучерук, Данила Марчука (вчитель – Демчук А.А.) підготували для дорогих індійських гостей надзвичайно пізнавальну та цікаву екскурсію гімназією, під час якої розказали про історію та традиції нашого навчального закладу, наші здобутки, особливості навчального процесу, шкільні предмети, спортивні досягнення та позашкільну діяльність. Юні екскурсоводи охоче відповідали на всі питання індійських школярів та їхньої вчительки. Під час шкільної екскурсії відбувся своєрідний індійсько- український діалог культур. Це ще раз доводить, що знання англійської мови в сучасному світі є своєрідним вікном у світ.
Гості з Індії мали нагоду познайомитися не тільки з нашим містом, але й побувати на екскурсії у старовинному м. Львові. Учні з далекої Індії були вражені архітектурною спадщиною та таємничими підземеллям історичного міста, дізналися про історію і легенди міста Лева XIV-XVIII ст., прогулялися вузенькими середньовічними вуличками і знаменитої площі Ринок, побачили найвідоміші пам'ятки Львова.
Для школярів із Делі продумали насичену програму перебування, щоб у стислий термін дати якнайповніше уявлення про Україну - відвідування уроків, безліч екскурсій, презентацій, ігор та майстер-класів. А ще індійським гостям надали унікальну можливість зустрітися із міським головою Рівного.
Попри цілком офіційну обстановку, зустріч пройшла тепло і невимушено. Володимир Хомко цікавився в індійських школярів враженнями від України, особливостями освіти і побуту Індії, та їхніми юнацькими планами і мріями. А підлітки із Делі вразили своїми знаннями про Рівне.
Міський голова висловив сподівання, що освітні і культурні зв’язки, котрі нині індійські школярі будують із Україною, переростуть у майбутньому дорослому житті в зв’язки дипломатичні та бізнесові, відкриваючи ширші можливості для економічної співпраці наших країн.
Індійські гості подякували і зазначили, що були б щасливі зустрічати Володимира Хомка у Делі. Та сподіваються, що незабаром міський голова Рівного зможе відвідати Індію та обов’язково знайде можливість завітати і до їхньої школи.
День культур Індії та України відзначили 21 вересня у Міжнародний день миру.
Наші гімназисти запросили індійських гостей на спільне свято хлібом-сіллю за давнім українським звичаєм. На святі звучали національні гімни обох країн (гімн України – у музичному супроводі саксофону; та гімн Індії – у виконанні школярів із Делі).
Ми познайомилися із цікавими фактами про Індію, її історію, символіку, національними звичаями та традиціями. Особливо зворушливо та захоплено українські школярі спостерігали за самобутнім індійським національним танцем у виконанні наших гостей.
У свою чергу наші гімназисти розповіли гостям про українські національні та народні символи, презентували цікаві факти про Україну та її традиції. Лунали пісні індійською та українською. Надзвичайно вишукано пролунали пісні українською та польською мовами у виконанні юної бандуристки, учениці 6-Б класу Вікторії Перун, яка на згадку про Україну подарувала індійським гостям відеодиск квартету «Веселка» із записом українського фольклору.
Адміністрація гімназії подякувала всім учасникам, а особливо гостям за активну участь у святі та дружню співпрацю впродовж тижня і подарувала дітям з Індії сувеніри з українською символікою.
А на завершення свята побажали усім-усім жити в мирі й гармонії та запропонували гостям скуштувати запашного короваю, спеченого з любов’ю.
Індійські школярі з нетерпінням чекаю у гості наших гімназистів. Проект продовжується у вигляді переписки до нині.
- Деталі
- Автор: Mykola Yermolenko
Наш навчальний заклад було запрошено до співпраці зі школою BML Munjal Green Medows, що знаходиться у місті Харідвар, штат Уттаракханд, Індія. Дана школа бере участь у конкурсі International School Award від Британської Ради й обрала школи-партнери в кількох країнах. Бути партнером в Україні випала честь РГГ.
Співпраця розпочалася у травні 2019 року. В її рамках гімназисти взяли участь в наступних проектах:
• Authors around the world: Flair for writing (Автори з усього світу: покликання - писати)
• Festivals: Celebrating happiness (Свята: святкування щасливих подій)
• How green is your school and your neighbourhood (Наскільки зелена твоя школа і район)
• Healthy food: Eat right, feel bright (Здорова їжа: харчуйся раціонально, почувайся нормально)
• Heritage: Gift of inheritance (Культурна спадщина: дар насліддя)
Метою участі дітей різних шкіл у цих проектах є:
• полегшення процесу навчання за допомогою стимулюючих стратегій, які сприяють тому, щоб діти зростали відповідальними, дбайливими громадянами з високими моральними нормами;
• сенсибілізація дітей по відношенню до глобальних питань та розвиток навичок критичного мислення, щоб у майбутньому стати громадянами світу.
- Деталі
- Автор: Mykola Yermolenko
У ліцеї обладнано:
- 56 навчальних кабінетів;
- 3 спортивні зали;
- басейн з малою і великою ваннами;
- бібліотека з читальним залом;
- 2 медичних кабінети;
- кімната школяра;
- актова зала;
- їдальня на 160 місць;
- міні-футбольне поле зі штучним покриттям;
- дитячий майданчик;
- протирадіаційне укриття на 1300 місць.
Для забезпечення освітнього процесу у закладі використовується:
- персональні комп’ютери (ПК), усього 29 одиниць;
- портативних ПК ( ноутбуків, нетбуків), усього 64 одиниць;
- планшетів - усього 30 одиниць;
- класи з інтерактивними поверхнями, усього 14 одиниць;
з проєкторами, усього 11 одиниць;
з телевізором, усього 41одиниць.
- Деталі
- Автор: Mykola Yermolenko
Структура навчального закладу
І ступінь навчання (1- 4 класи) всього 15 класів
ІІ ступінь навчання (Гімназія, 5-9 класи) всього 19 класів
ІІІ ступінь навчання (Ліцей, 10 – 11 класи) всього 6 клас
Органи управління закладом
Керівництво закладом освіти здійснює - директор, повноваження якого визначаються Законами України «Про освіту», Статутом ліцею, трудовим договором.
Вищим колегіальним органом громадського самоврядування ліцеєм є загальні збори( конференція) колективу ліцею. Що скликається не менш як 1 раз на рік.
Постійно діючий колегіальний орган управління ліцеєм є педагогічна рада. Засідання педагогічної ради проводяться не меш як 4 рази на рік.
Органом самоврядування здобувачів освіти є учнівський парламент . Засідання учнівського парламенту відбуваються не меш як 4 рази на рік.
Органом батьківського самоврядування є батьківський комітет. Засідання батьківського комітету ліцею відбуваються не менш ніж 3 рази на рік.
Органом самоврядування працівників ліцею є профспілковий комітет. Засідання профспілкового комітету відбуваються за потребою.
- Деталі
- Автор: Mykola Yermolenko
Станом на 2 вересня 2024 року наявні вакансії для здобувачів освіти:
- 7 клас – 5 місць (НПП Інтелект України)
- 8 клас – 8 місця (НПП Інтелект України)
- 10 клас – 7 місця (НПП Інтелект України)
- 10 клас – 4 місця (поглиблене вивчення англійської мови)
- 11 клас – 10 місць (поглиблене вивчення англійської мови)
Наявна вакансія асистента вчителя (4клас)
- Деталі
- Автор: Mykola Yermolenko
Відповідно до наказу Управління освіти Рівненської міської ради № 313-осн. від 07.10.2024р. «Про закріплення за закладами загальної середньої освіти територій обслуговування» за Рівненським ліцеєм №7 Рівненської міської ради закріплені вулиці: Гімназійна, Яворницького (від вулиці Хмільної до вулиці Дворецької), Дворецька (від вулиці Соборної до вулиці Яворницького).
- Деталі
- Автор: Mykola Yermolenko
Мова освітнього процесу - українська .
У закладі вивчається :
- англійська мова 1-11 класи
,
- німецька мова 1-11 класи
,
- польська мова - учні 3-11 класів,які займаються в Культурно-освітньому центрі національних меншин України
.
- Деталі
- Автор: Mykola Yermolenko
Потужність навчального закладу розрахована на навчання 1296 учнів.
Фактична кількість учнів станом на 5 вересня 2024р. - 1236.