Головна

Про ліцей

Режим роботи

Міжнародна співпраця

Контакти

Головна
Рівненський ліцей №7 Рівненської міської ради
В закладі навчається більше 1200 здобувачів освіти, працює більше 100 педагогів.
Члени педагогічного колективу мають звання " Відмінник освіти України», «старший учитель», «учитель-методист», а також нагородженні нагрудним знаком "Василь Сухомлинський».
У закладі обладнано 56 навчальних кабінетів, кабінети кафедр, 2 кабінети практичних психологів, кабінет соціального педагога, 3 комп'ютерні класи, кімната школяра, науково-методичні центри з початкового навчання, іноземної мови, виховної роботи, моніторингу.
До послуг здобувачів освіти обладнано 3 спортивні зали, міні-поле для футболу зі штучним покриттям, актова зала, басейн з малою та великою ваннами, кабінет корекційної роботи, бібліотека з читальним залом, майстерня для занять із обслуговуючої праці, технологій.
Заклад у 2011 році був відзначений дипломом Міжнародного відкритого рейтингу популярності та якості товарів і послуг «Золота фортуна» та медаллю «Трудова слава». Впродовж останніх років гімназія 6 разів входила в 100 кращих шкіл України за результатами ЗНО. В 2017 році - срібною медаллю VІІІ Міжнародної виставки «Сучасні заклади освіти».
Щороку здобувачі освіти закладу стають переможцями та призерами олімпіад, конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН, спортивних змагань та конкурсів.
Учні та вчителі ліцею беруть участь у Міжнародних проектах та програмах: «Школи: партнери майбутнього (PASCH)», «eTwinning», Програма обміну майбутніх лідерів (FLEX), «Молода Полонія», є партнерська співпраця з гімназією № 1 м. Люблін (Польща).
На базі ліцею функціонує культурно-освітній центр національних меншин України, при якому учні мають змогу вивчати польську мову.

foto 20200212 1282193224

Кафедра початкового навчання

Науково-методична тема кафедри: «Підвищення якості початкової освіти через впровадження методик особистісно і компетентісно зорієнтованого навчання, виховання і розвитку здобувачів освіти»

Паспорт кафедри початкового навчання

Заступник директора з навчально-виховної діяльності в початковій школі – Яценя Алла Володимирівна
Методист кафедри початкового навчання – Матвійчук Лариса Ростиславівна
Членів кафедри – 26
Вчителів вищої кваліфікаційної категорії – 12
Вчителів вищої кваліфікаційної категорії, звання вчитель – методист – 6
Вчителів вищої кваліфікаційної категорії, звання старший вчитель – 3
Вчителів І кваліфікаційної категорії – 4
Вчителів ІІ кваліфікаційної категорії – 5
Спеціалістів – 5

 Структура методичної роботи кафедри початкового навчання

Історична довідка

Мета та зміст діяльності кафедри початкового навчання

Інноваційна діяльність кафедри початкового навчання

Наукові та соціокультурні зв’язки кафедри початкового навчання

Організація методичної роботи за інтересами на кафедрі початкового навчання

Взаємодія кафедри початкового навчання із суб’єктами освітньої діяльності

Основні заповіді вчителя початкових класів

Творчі об’єднання педагогів кафедри початкового навчання

Презентація кафедри початкового навчання

«Не можна пізнати дитину, не люблячи, не поважаючи її гідності.
Тільки та школа має майбутнє, яка поважає в дитині Людину.
Учительська професія – це людинознавство,
постійне проникнення у складний духовний світ людини,
яке ніколи не припиняється.
Прекрасна риса – повсякчас відкривати в людині нове»
В.О. Сухомлинський

Рівненська гуманітарна гімназія – це берегиня добра, любові, знань, дитячого сміху, яка ласкаво відкриває двері вчителям і учням, щоб діти оволоділи знанням і в цьому тисячолітті змогли знайти своє місце в житті, щоб дороги землі, якими їм доведеться довго і впевнено йти, вистелялися рушниками з пісень, чарівних слів, сонячних квітів.
Час лине швидко, змінюється життя. Приходять до школи все нові і нові учні, тому й навчати й виховувати їх потрібно теж по-новому. Проголошений в освітньому просторі України принцип варіативності освіти дає змогу навчальний процес будувати на досконаліших стратегіях і технологіях, із застосуванням яких відбувається саморозвиток особистості, забезпечується успіх діяльності вчителя. Вважаємо, що сьогодні вже недостатньо навчати традиційно: у центрі навчально-виховного процесу має бути УЧЕНЬ.
Завжди на протязі педагогічної діяльності говоримо: «Діти в школі не навчаються – вони живуть».
Ми – за вчителя, який вимагає на уроці не просто відтворення знань, а їхнього сприйняття на причинно-наслідковому рівні. За вчителя, який стимулює і організовує розумову діяльність учнів шляхом порівнянь, зіставлень, протиставлень, знаходження аналогій, інших способів розв’язання проблемних ситуацій для успішної реалізації сучасних навчальних програм. Справді, учитель на такому уроці може бути корисним.

«Я – Вчитель.
Я - Шукач і Обдаровувач.
Я - Любов і Відданість.
Я - Вчитель і Учень.
Віра і Терпіння...
Вихователь і Вихованець...»
Ш. О. Амонашвілі

Бути вчителем, який любить дітей, але мудрий у своїй любові; який спонукає своїх учнів вивчати те, необхідно в житті; який підбадьорює дитину в момент помилки, невдач; який сприяє зміненню здоров’я своїх учнів; який підтримує лад, порядок, взаєморозуміння, доброзичливість і любов в дитячому колективі! Бути вчителем, який допомагає дитині йти власним індивідуальним особистим унікальним шляхом саморозвитку.
Початкова школа формує основи навчальної діяльності. Особливо гостро постає питання навчання дитини вчитися. На думку В.О. Сухомлинського, навчити дитину вчитися – навчити користуватися тим інструментом, без якого оволодіти знаннями щороку ставатиме важче, без якого дитина втрачатиме зацікавлення навчальним процесом, Цей інструмент – п’ять основних умінь: спостерігати явища навколишнього світу; думати; висловлювати думку; читати; писати.
Навчання того, як вчитися, і навчання того, як думати: цієї мети «... можна досягти, якщо впливати на навчально-виховний процес: системно, поєднуючи засоби опосередкованого впливу і методики цілеспрямованого формування самостійної розумової діяльності. За цих умов можна навчити дітей самостійно вчитися, тобто розуміти й приймати мету діяльності, організовувати свою працю, уміти спілкуватись, вступати в діалог, користуватись мислительними вміннями, контролювати й оцінювати результати своєї праці, прагнути їх поліпшити…» (Савченко О. Я.).
Зміни у суспільстві ставлять нові вимоги до людини. Соціально успішною є особистість, яка хоче і уміє вчитись на протязі всього життя, вміє знаходити інформацію, сприймати, працювати з нею, осмислювати, аналізувати, класифікувати, сублімувати власні думки, творити, різнобічне розвиватись. А це можливо за необхідної умови – здатності працювати, навчатися самостійно. «Для формування у молодших школярів уміння вчитися необхідно забезпечити комплекс умов: стимулююче навчальне середовище, висококваліфікований учитель, обов’язково сприятливе родинне виховання … і цілеспрямоване керівництво формування цих складників уміння вчитися... » – наголошує О.Я. Савченко.
Наші вихованці поступово ставали особистостями, які звикли самостійно вчитися, уміють самостійно шукати джерела інформації, шляхи розв’язання завдань, не губляться в нових ситуаціях. За цей час сформувалась певна технологія, націлена на вироблення уміння самостійно здобувати знання. Вона ґрунтується на особистісній зорієнтованості, спрямованій на те, щоб кожна дитина стала повноцінним, самодостатнім, творчим суб’єктом діяльності, пізнання, спілкування, вільною і самодіяльною особистістю.
У роботі ми використовуємо різноманітні педагогічні технології, опираючись на наступні принципи навчання:
Єдність навчання, виховання і розвитку.
? Науковість, системність і доступність.
? Усвідомлення і творча активність учнів.
? Наочність.
? Міцність засвоєння знань і розвиток моральних якостей учнів.
? Надання дітям ініціативи у пізнавальної діяльності, заохочення самостійності.
? Розвиток у дітей саморегуляції на основі особистої відповідальності.
? Виконання вчителем ролі консультанта, порадника, джерела знань, організатора, старшого товариша.
? Колективний характер навчання і врахування індивідуальних особливостей особистості.
? Створення емоційно стимулюючого навчального середовища.
? Здійснення навчально-виховного процесу в атмосфері взаємодії, емоційної співдружності.
? Створення можливостей для максимальної самореалізації кожного учня.
З раннього дитинства можна навчити дитину системно думати про об’єкти навколишнього світу, розв’язувати задачі творчого характеру, придумувати казки, віршики та багато іншого. Багаторічний досвід показав, що дитина, яка оволоділа основними розумовими операціями, успішно адаптується до школи незалежно від системи навчання. Діти вміють і хочуть вчитися. Вони характеризуються високим рівнем пізнавальної активності, яскраво вираженим творчим мисленням. Щоб використовувати у своїй роботі творчі завдання, ми враховуємо наступні дидактичні принципи педагогічної техніки.
Принцип свободи вибору
Існує велика кількість цінностей у нашому житті. Деякими ми нехтуємо, деяких дотримуємося, ще якісь зневажаємо... Але серед них існує одна, найцінніша для кожної людини – це свобода! Ніхто з нас не любить нав’язані дії, чужі рішення, відсутність вибору. Особливо не люблять цього діти.
Під час навчально-виховного процесу, де тільки можливо, надаємо учням право вибору. З однією важливою умовою: право вибору завжди врівноважувати свідомою відповідальністю за свій вибір. Наприклад, на уроках математики даємо декілька завдань (задачу, приклади, рівняння), а діти вибирають, які саме їм завдання виконувати. Слабші діти із задоволенням виконують приклади це стимулює її успіх у навчанні і приносить їм величезне задоволення, викликає інтерес до навчання.
Принцип відкритості
«Я знаю, що я нічого не знаю!» – говорив мудрий грек.
«Я добре знаю хімію, алгебру, історію», – говорить сильний випускник школи. Сумно те, що цей випускник не знає головного: він не знає, чого ж він не знає. Дуже непевно уявляє сьогодні школяр межі своєї обізнаності, й вже зовсім у тумані – межі пізнання наук. Звідки тоді ж візьметься допитливість, без якої будь-яке навчання – лише виховання виконавців! (Наприклад, даючи завдання говоримо дітям, що не знаємо, не можемо всього знати, це спонукає дитину шукати відповідь, у підручниках, у друзів, батьків, Інтернеті).
Принцип діяльності
Бернард Шоу стверджував: «Єдиний шлях, який веде до знань – це діяльність». Навіть маленька практика коштує великої теорії. Тому організовувати засвоєння дітьми знань, умінь, навичок необхідно у формі діяльності.
Будь-яка праця дитини повинна бути вмотивована: Для чого? Для кого? Навіщо я це роблю? Яка користь?
Поки перевіркою знань буде вважатися відповідь-переказ у режимі магнітофона, поки вивчення та повторення буде здійснюватися в режимі заучування, школа буде пра¬цювати на 90% у холостому режимі.
Щоб знання стали інструментом, а не „залежами старья на задворках интеллекта", учень повинен з ними працювати. Що означає: працювати зі знаннями? Це означає: застосовувати їх, шукати умови і кордони застосування, перетворювати, розширяти, доповнювати, знаходити нові зв’язки і співвідношення, розглядати в різних моделях і контекстах.
(Наприклад, на уроках предмету «Я і Україна» пропонуємо задачу: Ви у лісі заблукали, що будете робити? Діти із задоволенням шукають свої дії, потім під час екскурсії це практикуємо).
Принцип зворотного зв’язку
Регулярно контролювати процес навчання за допомогою розвитку системи прийомів зворотного зв’язку.
Чим більше розвинута система (технічна, економічна, соціальна, педагогічна), тим більше у ній механізмів зворотного зв’язку. На уроках відслідковуємо такі параметри: настрій учнів, ступінь їх зацікавленості, рівень розуміння та засвоєння матеріалу тощо. Це можуть бути «екозначки», «світлофори» (зелений – знаю, червоний – тривога, жовтий – сумніваюся), та ін.
Принцип ідеальності
Ідеальність – одне з ключових понять педагогіки. Будь-яка наша дія характеризується не тільки отриманою від неї користю, але й витратами зусиль, нервів, часу, коштів. Ідеальна дія тим вища, чим більша від неї ко-ристь і менші витрати.
В процесі професійної діяльності використовуємо такі інноваційні педагогічні технології:
? елементи традиційної пояснювально-ілюстративної технології навчання;
? технології диференційованого навчання;
? особистісно-зорієнтовані;
? інтерактивні;
? інформаційно-комунікативні технології;
? технології розв’язання винахідницьких завдань;
? розвивального навчання;
? інтеграції навчальних предметів;
? є учасниками Всеукраїнського науково-педагогічного проекту «Інтелект України».
Уроки вчителів кафедри початкового навчання – це постійне прагнення уникнути стандарту, одноманітності, трафарету, бо вони знижують пізнавальну активність дітей. Невтомний пошук, інтелектуальний розвиток дитини, яка мислить, досліджує, аналізує, експериментує, багато знає, уміє, оцінює себе й інших людей, упевнена в собі – ось принцип творчості наших педагогів.
Головне у роботі наших вчителів – справжній тісний контакт педагога і учнів, який ґрунтується на глибокій повазі до особистості, а не формальні, поверхові стосунки. Учитель не має бути подібним до незворушного пам’ятника, такого собі «мідного вершника», який над дітьми, незаперечний та бездоганний. Давно назріла потреба зійти з п’єдесталу.
Вчитель розуміє дитину, уміє дивитися на світ її очима, як кажуть, піднятися до рівня дитини. Він знайде час прилаштувати знайдене дітьми загублене котенятко, зрозуміє чому буває смішно – просто тому, що сміється інший. Кожна дитина знає, що її люблять, що це не залежить від її вчинків, якості її роботи і настрою вчителя. До класу вчителі завжди заходять з посмішкою. Залишають за дверима усі погані думки і усміхаються – у відповідь мають велику нагороду – усміхнені личка і сяючі очі.
Основою спілкування з учнями вважають: доброзичливість і щирість, принциповість і відповідальність, бо саме від цього залежить, чи стане вчитель для дитини близькою людиною. Надзвичайно важливим є те, щоб встановити з дітьми гарні, доброзичливі стосунки, створити колектив, спрямувати процес навчання так, щоб дітям було цікаво вчитися, самостійно набувати знання і радіти своїм відкриттям. Нам дуже хочеться, щоб діти, мов сонячні промінчики, зігрівали наші серця і несли любов і дитячу безпосередність до своїх вчителів.
Кафедра початкового навчання – середовище інтелектуальне, з роками в ньому утвердилися працелюбність, добро, порядність, чесність, справедливість, натхнення в своїй роботі, творчість, усвідомлення того, що не дитину треба пристосувати до освіти, а школу до неї.
Представляємо вчителів кафедри початкового навчання. Усі вони люди непростої долі, з різними уподобаннями. Але всіх їх об’єднує одне: вчити дітей не для школи, а для повноцінного життя. Допомагає їм у цьому тверде переконання, що вони працюють в ім’я своїх дітей, що їхні діти – найкращі і найстаранніші у світі.

Яценя Алла Володимирівна

Посада – заступник директора з навчально-виховної роботи в початковій школі, вчитель початкових класів та музичного мистецтва вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист
Стаж педагогічної роботи – 30 років
Науково-методична тема: «Використання сугестопедії на уроках мистецької галузі»
Педагогічне кредоСправжній педагог повинен любити те, чому навчає і любити тих, кого навчає.

Матвійчук Лариса Ростиславівна

Посада – методист кафедри початкового навчання, вчитель початкових класів вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист
Стаж педагогічної роботи – 28 років
Науково-методична тема: «Критичне мислення як основа формування компетентного здобувача освіти»
Педагогічне кредо«Бути вчителем – це відчувати свою відповідальність. Пишатися кожною перемогою, здобутою учнями. Усвідомлювати, що кладучи свою цеглину, ти допомагаєш будувати світ.» Антуан де Сент-Екзюпері

Волочнюк Марина Олександрівна

Посада – логопед, асистент вчителя в інклюзивному класі, спеціаліст
Стаж педагогічної роботи – 5 років
Науково-методична тема: «Формування правильної вимови звуків у молодших школярів»; «Інтеграція дітей з особливими потребами у соціальне середовище освітнього закладу»
Педагогічне кредо«Все можливо, на неможливе просто потрібно більше часу.» Зі скарбниці мудрості буддійських монахів

Воробей Віта Вікторівна

Посада – вчитель української мови в початкових класах, спеціаліст
Стаж педагогічної роботи – 12 років
Науково-методична тема: «Формування комунікативної компетентності на уроках української мови»
Педагогічне кредо: Інтелектуальний розвиток дитини – запорука успіху навчальної діяльності.

Горобець Марія Володимирівна

Посада – вихователь групи продовженого дня, спеціаліст
Стаж педагогічної роботи – 1 рік
Науково-методична тема: «Розвиток пізнавальної компетентності молодшого школяра в процесі дозвіллєвої діяльності»
Педагогічне кредо«Діти повинні жити у світі краси, музики, малюнка, фантазії, творчості.» В. Сухомлинський

Грицевич Світлана Миколаївна

Посада – вихователь групи продовженого дня, ІІ категорія
Стаж педагогічної роботи – 7 років
Науково-методична тема: «Розвиток пізнавальної компетентності молодшого школяра в процесі ігрової діяльності»
Педагогічне кредо«Концентруйтесь на розвитку хорошого в дитині, тоді зрештою для поганого не лишиться місця.» М. Монтессорі

Гуменюк Ірина Василівна

Посада – вчитель початкових класів вищої кваліфікаційної категорії
Стаж педагогічної роботи – 19 років
Науково-методична тема: «Розвиток критичного мислення у молодших школярів»
Педагогічне кредоВся гордість вчителя в учнях, зростанні засіяного ним насіння.

Гусарук Оксана Сергіївна

Посада – вчитель початкових класів вищої кваліфікаційної категорії, старший учитель
Стаж педагогічної роботи – 24 роки
Науково-методична тема: «Розвиток емоційного інтелекту молодших школярів»
Педагогічне кредо: «Учитись важко, а учить ще важче. Але не мусиш зупинятись ти. Як дітям віддаєш усе найкраще, То й сам сягнеш нової висоти.» Ліна Костенко

Данчук Інна Володимирівна

Посада – вчитель початкових класів І кваліфікаційної категорії
Стаж педагогічної роботи – 14 років
Науково-методична тема: «Розвиток критичного мислення в учнів початкових класів»
Педагогічне кредо: «Ніхто не може знати до яких висот ти здатен піднятися.  Не дізнаєшся і ти – поки не розправиш крила.» Джон Мейсон

Іванчук Оксана Оксентіївна

Посада – вчитель початкових класів вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист
Стаж педагогічної роботи – 35 років
Науково-методична тема: «Формування математичної компетентності молодших школярів»
Педагогічне кредо: 

«До кожної дитини ключ знайти, 

У праці результат хороший мати,

Упевнено і творчо до мети іти:

З любов'ю серце дітям віддавати.»

Квятковська Леся Федорівна

Посада – вчитель початкових класів вищої кваліфікаційної категорії, старший вчитель
Стаж педагогічної роботи – 24 роки
Науково-методична тема: «Формування читацької компетентності молодших школярів шляхом впровадження інноваційних технологій»
Педагогічне кредоВміння знаходити обдарованих та здібних дітей – талант,  вміння їх вирощувати – мистецтво. Але найважливішим є любов до дитини!

Кравчук Валентина Олександрівна

Посада – вчитель початкових класів вищої кваліфікаційної категорії, старший учитель
Стаж педагогічної роботи – 35 років
Науково-методична тема: «Критичне мислення як засіб формування та розвитку творчих здібностей молодших школярів»
Педагогічне кредо: «Відкрити в кожній дитині душу творця, дати їй змогу пробудитися і розквітнути.» В. Сухомлинський

Кулик Олена Петрівна

Посада – вихователь групи продовженого дня, спеціаліст ІІ кваліфікаційної категорії
Стаж педагогічної роботи – 13 років
Науково-методична тема: «Формування соціокультурних компетентностей молодших школярів в процесі дозвіллєвої діяльності»
Педагогічне кредо: Кожна дитина – таланту перлина. У дитячому серці запалити вогник пізнання, мислення, добра, «відкрити душу творця.

Курач Ольга Олексіївна

Посада – вчитель початкових класів, спеціаліст
Стаж педагогічної роботи – 18 років
Науково-методична тема: «Формування ключових компетентностей молодших школярів на уроках української мови»
Педагогічне кредо: Знай дитину, розумій дитину, поважай дитину, будь частиною її життя.

Максимчук Лілія Сергіївна

Посада – вчитель початкових класів І кваліфікаційної категорії
Стаж педагогічної роботи – 12 років
Науково-методична тема: «Формування ключових компетентностей учнів молодшого шкільного віку в умовах особистісно-орієнтованого середовища»
Педагогічне кредо: «Якщо до вогника натхнення вчителя додати іскорку бажання дитини, то отримаємо спільне багаття творчості і фантазії.»

Матвійчук Вікторія Миколаївна

Посада – вчитель початкових класів І кваліфікаційної категорії
Стаж педагогічної роботи – 13 років
Науково-методична тема: «Соціалізація дитини з особливими освітніми потребами»
Педагогічне кредо«Учень – це не посудина, яку потрібно заповнити, учень – факел, який треба запалити.» Стародавня мудрість

Мороз Наталія Сергіївна

Посада – вчитель початкових класів ІІ кваліфікаційної категорії
Стаж педагогічної роботи – 19 років
Науково-методична тема: «Формування мовленнєвої компетентності учнів початкових класів»
Педагогічне кредо: «Ніколи не виховувати дитину так, як виховували мене, бо вона народжена в інший час, в інших умовах і житиме по-іншому.»

Смулка Вікторія Вікторівна

Посада – вчитель української мови в початкових класах І кваліфікаційної категорії
Стаж педагогічної роботи – 13 років
Науково-методична тема: «Розвиток креативного мислення молодших школярів через творчу діяльність як важлива складова комунікативної компетентності»
Педагогічне кредо:
«Учитись важко, а учить ще важче,
Але не мусиш зупинятись ти.
Як дітям віддаси усе найкраще,
Той сам сягнеш нової висоти.»
М. Сингаївський

Тимощук Тетяна Вікторівна

Посада – вихователь групи продовженого дня вищої кваліфікаційної категорії, вихователь-методист
Стаж педагогічної роботи – 36 років
Науково-методична тема: «Формування соціокультурних компетентностей молодших школярів в процесі дозвіллєвої діяльності»
Педагогічне кредоБути не нудьгуючим професіоналом, а вихователем з “живою душею”, яка здатна “оживити душі” дітей. за П. П. Блонським

Тихончук Ірина Степанівна

Посада – вчитель української мови в початкових класах ІІ кваліфікаційної категорії
Стаж педагогічної роботи – 19 років
Науково-методична тема: «Удосконалення методики сучасного уроку»
Педагогічне кредо«Тільки той стане справжнім учителем, хто ніколи не забуває, що сам був дитиною…» В. О. Сухомлинський

Федорович Лілія Петрівна

Посада – вчитель початкових класів вищої кваліфікаційної категорії
Стаж педагогічної роботи – 25 років
Науково-методична тема: «Розвиток пізнавального інтересу як засіб формування ключових компетентностей молодшого школяра»
Педагогічне кредо: «Нехай учитель поспішає до дітей, радіє кожній зустрічі з ними, тоді й діти поспішатимуть у школу і щиро радітимуть кожній зустрічі зі своїм учителем.» Ш. Амонашвілі

Федчук Ольга Володимирівна

Посада – вчитель початкових класів ІІ кваліфікаційної категорії
Стаж педагогічної роботи – 7 років
Науково-методична тема: «Організація освітнього процесу в умовах інклюзивного навчання»
Педагогічне кредо«До хорошого уроку учитель готується усе життя.» В. Сухомлинський

Шмачук Любов Несторівна

Посада – вчитель початкових класів вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист
Стаж педагогічної роботи – 34 роки
Науково-методична тема: «Формування мовної компетентності молодших школярів»
Педагогічне кредо«Давати дітям знання – мій професійний обов’язок, давати радість від навчання – поклик душі.»

Шоха Олена Святославівна

Посада – вчитель початкових класів вищої кваліфікаційної категорії, старший учитель
Стаж педагогічної роботи – 31 рік
Науково-методична тема: «Формування комунікативної компетентності в учнів початкових класів»
Педагогічне кредо:
«До кожної дитини ключ знайти,
У праці результат хороший мати,
Упевнено і творчо до мети іти:
З любов’ю серце дітям віддавати.»

Шута Наталія Іванівна

Посада – вчитель початкових класів вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист
Стаж педагогічної роботи – 39 років
Науково-методична тема: «Формування мовленнєвої компетентності учнів засобами літературної освіти в початкових класах»
Педагогічне кредо: Щоб вести дітей за собою, необхідно самому рухатись, не зупинятись.

Юскович Катерина Петрівна

Посада – асистент вчителя в інклюзивному класі, спеціаліст
Стаж педагогічної роботи – 6 років
Науково-методична тема: «Соціалізація дитини з особливими освітніми потребами»