Головна

Про ліцей

Режим роботи

Міжнародна співпраця

Контакти

Головна
Рівненський ліцей №7 Рівненської міської ради
В закладі навчається більше 1200 здобувачів освіти, працює більше 100 педагогів.
Члени педагогічного колективу мають звання " Відмінник освіти України», «старший учитель», «учитель-методист», а також нагородженні нагрудним знаком "Василь Сухомлинський».
У закладі обладнано 56 навчальних кабінетів, кабінети кафедр, 2 кабінети практичних психологів, кабінет соціального педагога, 3 комп'ютерні класи, кімната школяра, науково-методичні центри з початкового навчання, іноземної мови, виховної роботи, моніторингу.
До послуг здобувачів освіти обладнано 3 спортивні зали, міні-поле для футболу зі штучним покриттям, актова зала, басейн з малою та великою ваннами, кабінет корекційної роботи, бібліотека з читальним залом, майстерня для занять із обслуговуючої праці, технологій.
Заклад у 2011 році був відзначений дипломом Міжнародного відкритого рейтингу популярності та якості товарів і послуг «Золота фортуна» та медаллю «Трудова слава». Впродовж останніх років гімназія 6 разів входила в 100 кращих шкіл України за результатами ЗНО. В 2017 році - срібною медаллю VІІІ Міжнародної виставки «Сучасні заклади освіти».
Щороку здобувачі освіти закладу стають переможцями та призерами олімпіад, конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН, спортивних змагань та конкурсів.
Учні та вчителі ліцею беруть участь у Міжнародних проектах та програмах: «Школи: партнери майбутнього (PASCH)», «eTwinning», Програма обміну майбутніх лідерів (FLEX), «Молода Полонія», є партнерська співпраця з гімназією № 1 м. Люблін (Польща).
На базі ліцею функціонує культурно-освітній центр національних меншин України, при якому учні мають змогу вивчати польську мову.

foto 20191129 1105824205

27 листопада 2019 року у Рівненській гуманітарній гімназії відбувся психолого-педагогічний консиліум щодо адаптації учнів 5-х класів до основної школи.

Метою консиліуму було об’єднання зусиль усіх учасників освітнього процесу, зацікавлених в успішному навчанні й повноцінному розвитку п’ятикласників, координація спільних дій щодо успішного навчання, повноцінного розвитку учнів та подолання їх дезадаптації.
Директор гімназії Макарчук Зоя Володимирівна зазначила: «Наше завдання - розібратися в тому, що відбувається зараз з нашими учнями, що їх хвилює і турбує, з якими проблемами вони стикаються, і визначити, яку реальну допомогу ми можемо надати новому поколінню учнів».
Психолог гімназії Умурзакова Наталія Юріївна ознайомила присутніх з характеристикою дітей покоління Z та з результатами дослідження перебігу адаптаційного процесу в 5 класах та закликала враховувати індивідуальні та психологічні особливості 10-11-річних школярів. На підставі моніторингових досліджень, підсумків спостережень за пізнавальною активністю учнів на уроках та вивчення їх індивідуальних особливостей психологом гімназії Н.Ю. Умурзаковою було проаналізовано рівень шкільної тривожності дітей, наявні форми агресії учнів, вивчено мікроклімат класних колективів. Вчителям було надано загальні рекомендації психолога щодо взаємодії з класними колективами та індивідуальні рекомендації щодо співпраці з окремими учнями.
З результатами анкетування п’ятикласників також ознайомила і соціальний педагог Валентина Іванівна Мокляк, звернувши увагу колег на те, що нового значення у п'ятикласників набувають міжособистісні та міжгрупові відносини у класних колективах. Діти хочуть почувати себе частиною цілого колективу, жити з ним спільним життям, бути визнані друзями. Також було проаналізовано рівень соціальної зрілості учнів 5-х класів, і мотиви, позиції в начальному процесі .
Усі класні керівники 5-х класів проаналізували стан успішності своїх учнів, розповіли про особливості в роботі з класними колективами. Жодна дитина не залишилася поза увагою педагогів. До участі в консиліумі були залучені вчителі-предметники, які викладають у паралелі 5-их класів та вчителі початкових класів, що випустили своїх учнів з початкової школи. Вироблені спільні рекомендації, які дозволять п`ятикласникам пройти процес адаптації, пов`язаний з новими умовами праці, вимогами вчителів, навчальним навантаженням.
Директор гімназії З.В. Макарчук підсумувала всі виступи та зазначила, що успішній адаптації учнів 5-х класів до навчання в основній школі сприятиме цілеспрямована координація дій учителів, їхній професіоналізм і досвідченість.

foto 20191129 1447179796