Відповідно до плану роботи гімназії на 2019-2020 н.р. з метою отримання необхідної інформації про перебіг адаптаційного процесу першокласників, вивчення рівня розвитку найважливіших показників психолого-педагогічного статусу дитини, подальшої корекції навчання та поведінки учнів 1-х класів нової української шкои, адміністрацією гімназії, практичним психологом, соціальним педагогом, вчителем-логопедом, впродовж вересня – жовтня 2019 р. вивчався стан адаптації першокласників до навчання в школі.
Заступник директора з навчально-виховної роботи у початковій школі Яценя А.В. ознайомила присутніх із особливостями навчання в гімназії.
Практичним психологом Буткевичем С.М. було проведене комплексне дослідження учнів 1-х класів для визначення особливостей розвитку слухового сприймання, короткочасної слухової пам'яті, саморегуляції, вміння діяти точно за вказівкою дорослого.
Дослідження соціального педагога Мокляк В.І. показали рівень мотивації до навчання учнів 1-х класів, а також вивчення родинних умов виховання першокласників.
Вчитель-логопед Волочнюк М.О. обстежила учнів 1-х класів, виявила дітей, які мають вади звуковимови та організувала роботу логопедичних груп.
Медсестра Гуляр І.М. провела моніторинг стану здоров’я учнів 1-х класів.
Були відвідані уроки в 1-х класах членами робочої групи.
За підсумками вивчення адаптаційного періоду 14 листопада 2019 року було проведено психолого-педагогічний консиліум «Впевнений старт у шкільне життя».
В ході консиліуму присутні ознайомилися з інформацією психолога, соціального педагога, вчителя-логопеда, медичної сестри, класних керівників, адміністрації про перебіг адаптаційного періоду та визначили стратегію роботи з учнями 1-х класів НУШ.
За підсумками консиліуму були проведені збори для батьків першокласників, на яких присутні ознайомились з результатами перебігу адаптації їх дітей та отримали відповідні рекомендації щодо супроводу учнів.