Головна

Про ліцей

Режим роботи

Міжнародна співпраця

Контакти

Головна
Рівненський ліцей №7 Рівненської міської ради
В закладі навчається більше 1200 здобувачів освіти, працює більше 100 педагогів.
Члени педагогічного колективу мають звання " Відмінник освіти України», «старший учитель», «учитель-методист», а також нагородженні нагрудним знаком "Василь Сухомлинський».
У закладі обладнано 56 навчальних кабінетів, кабінети кафедр, 2 кабінети практичних психологів, кабінет соціального педагога, 3 комп'ютерні класи, кімната школяра, науково-методичні центри з початкового навчання, іноземної мови, виховної роботи, моніторингу.
До послуг здобувачів освіти обладнано 3 спортивні зали, міні-поле для футболу зі штучним покриттям, актова зала, басейн з малою та великою ваннами, кабінет корекційної роботи, бібліотека з читальним залом, майстерня для занять із обслуговуючої праці, технологій.
Заклад у 2011 році був відзначений дипломом Міжнародного відкритого рейтингу популярності та якості товарів і послуг «Золота фортуна» та медаллю «Трудова слава». Впродовж останніх років гімназія 6 разів входила в 100 кращих шкіл України за результатами ЗНО. В 2017 році - срібною медаллю VІІІ Міжнародної виставки «Сучасні заклади освіти».
Щороку здобувачі освіти закладу стають переможцями та призерами олімпіад, конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН, спортивних змагань та конкурсів.
Учні та вчителі ліцею беруть участь у Міжнародних проектах та програмах: «Школи: партнери майбутнього (PASCH)», «eTwinning», Програма обміну майбутніх лідерів (FLEX), «Молода Полонія», є партнерська співпраця з гімназією № 1 м. Люблін (Польща).
На базі ліцею функціонує культурно-освітній центр національних меншин України, при якому учні мають змогу вивчати польську мову.

foto 20191118 1252765220

Відповідно до плану роботи гімназії на 2019-2020 н.р. з метою отримання необхідної інформації про перебіг адаптаційного процесу першокласників, вивчення рівня розвитку найважливіших показників психолого-педагогічного статусу дитини, подальшої корекції навчання та поведінки учнів 1-х класів нової української шкои, адміністрацією гімназії, практичним психологом, соціальним педагогом, вчителем-логопедом, впродовж вересня – жовтня 2019 р. вивчався стан адаптації першокласників до навчання в школі.


Заступник директора з навчально-виховної роботи у початковій школі Яценя А.В. ознайомила присутніх із особливостями навчання в гімназії.
Практичним психологом Буткевичем С.М. було проведене комплексне дослідження учнів 1-х класів для визначення особливостей розвитку слухового сприймання, короткочасної слухової пам'яті, саморегуляції, вміння діяти точно за вказівкою дорослого.
Дослідження соціального педагога Мокляк В.І. показали рівень мотивації до навчання учнів 1-х класів, а також вивчення родинних умов виховання першокласників.
Вчитель-логопед Волочнюк М.О. обстежила учнів 1-х класів, виявила дітей, які мають вади звуковимови та організувала роботу логопедичних груп.
Медсестра Гуляр І.М. провела моніторинг стану здоров’я учнів 1-х класів.
Були відвідані уроки в 1-х класах членами робочої групи.
За підсумками вивчення адаптаційного періоду 14 листопада 2019 року було проведено психолого-педагогічний консиліум «Впевнений старт у шкільне життя».
В ході консиліуму присутні ознайомилися з інформацією психолога, соціального педагога, вчителя-логопеда, медичної сестри, класних керівників, адміністрації про перебіг адаптаційного періоду та визначили стратегію роботи з учнями 1-х класів НУШ.
За підсумками консиліуму були проведені збори для батьків першокласників, на яких присутні ознайомились з результатами перебігу адаптації їх дітей та отримали відповідні рекомендації щодо супроводу учнів.

foto 20191118 1350725591