В рамках Всеукраїнської акції «16 днів проти насильства» в РЛ№7 учні 5-11 класів створили інформаційний дайджест «Календар визначних міжнародних подій та дат» в питаннях Прав людини та протидії будь-якій формі насильства. Учні 11-х класів розпочали даний відлік з історичної події – Революції гідності (21 листопада).
Вони нагадали події 2013 року і відзначили, що на сьогодні стійкість українців у російсько-українській війні бере свої витоки в буремних подіях Майдану. Адже, Революція гідності – це народження незламних. Учні 7-х класів розповіли про Міжнародний день дня боротьби з насильством щодо жінок (25 листопада), його історію та дії, які може виконати держава, громадяни в питаннях захисту прав жінок. До Всесвітнього дня боротьби з ВІЛ/СНІДом (1 грудня) учні 9-х класів наголосили про безпечні правила поведінки, закликали до толерантного ставлення до інфікованих людей. До Міжнародного дня боротьби з рабством (2 грудня) учні 6-х класів розповіли про історію захисту від рабства, вказали на сучасні види рабства. Зокрема про ті, які виникають в умовах воєнного часу. З закликом уважного та чуйного ставлення до людей, дітей з особливими потребами звернулися діти 5-х класів до Міжнародного дня людей з обмеженими можливостями (3 грудня). Особливо у нинішній час із щирою повагою та вдячністю до поранених, скалічених українських воїнів. Розповідями про могутню хвилю волонтерського руху від громадян країни, закордонних партнерів в Україні в умовах воєнного часу учні 8-х класів поділилися до Міжнародного дня волонтера (5 грудня). Побудова процвітаючої країни можлива за умови подолання корупції. Таке твердження підтримали та розкрили учні 10-х класів до Міжнародного дня боротьби з корупцією (9 грудня). Вони назвали ознаки даного явища, визначили дії, які може зробити кожен громадянин для подолання цієї проблеми. А для учасників освітнього процесу визначили, що дотримання академічної доброчесності стане першим кроком у подоланні корупції в суспільстві, країні. В результаті підготовки інформаційного дайджесту, ознайомлення з представленими матеріалами в учнів відбулося усвідомлення, що позиція нетерпимості до будь-яких видів насильства формується з власної відповідальності за свої рішення та вчинки, готовності до безкорисливої допомоги тим, хто її потребує.