Плідною методичною та самоосвітньою працею відзначились зимові канікули вчителів кафедри початкового навчання.
Методист кафедри Матвійчук Л.Р. презентувала як слід організувати освітній простір в початкових класах в умовах старту Нової української школи. Позитивна мотивація до роботи на засіданні кафедри була створена під час ранкової зустрічі з вчителями методистаим усіх кафедр гімназії та адміністрацією. Ігрова діяльність з використанням конструкторів "ЛЕГО" (шість цеглинок) дала можливість колегам уявити методики та технології використання дидактичного потенціалу даного комплексу на різних уроках.
Роль учителя - не як єдиного наставника та джерела знань, а як коуча, фасилітатора, тьютора, модератора в індивідуальній освітній траекторії дитини. Практичний психолог Буткевич С.М. представив як рух дитини допомагає в навчанні, познайомивши вчителів з такою наукою як "кінезіологія", яка вбачає великий потенціал, що закладений в фізичних вправах, для розвитку людини.
Практична частина засідання була присвячена алгоритмізацйії роботи за стратегіями технології розвитку критичного мислення. Усі бажаючі спробували свої сили в учінні ставити взаємні запитання (за таксономією Блума), складати кластер, фітбек, діамант та РАФТ.