Загалом у суспільстві сформувався великий інтерес до Нової української школи. Крім того, освітяни базової школи потребують оперативних даних про реалізацію Концепції НУШ, зокрема у початковій школі. Тому, починаючи з жовтня 2021 року, педагоги кафедри початкового навчання стали ініціаторами довготривалого колективного проєкту у спільноті педагогів Рівненської гуманітарної гімназії «НУШ: 4 роки – 4 кроки». Координатор проєкту - методист кафедри початкового навчання Матвійчук Л.Р. - здійснила два етапи тренінгового навчання педагогів базової школи щодо особливостей організації освітнього процесу НУШ; знайомство з новим змістом освіти згідно з чинними нормативними документами; новітніми викликами, що стосуються учнів та вчителів в процесі реалізації реформи НУШ; впровадження нових підходів до навчання в початковій школі.
Опрацювання нового змісту освіти, що закладено у Державному стандарті початкової освіти та Державному стандарті базової освіти було проведено коучем, методистом кафедри початкового навчання Матвійчук Л. Р., з використанням цеглинок ЛЕГО, а також застосовуючи різноманітні стратегії розвитку критичного мислення та роботу в групах, парах.
Практичний психолог Максимчук А. А. познайомила педагогів з особливостями дітей Нової української школи, презентувавши діяльнісний підхід під час ранкової зустрічі з педагогами, застосувавши кінезіологічні вправи – руханки.
Рефлексуючи під час першої зустрічі, усі учасники спільноти виконали вправу «Долонька», де зазначили про позитивну мотивацію до навчання, згадуючи відомий вислів-побажання: «У кожного є крила для польоту,
лиш тільки треба захотіти злетіти…»
Нові професійні ролі та завдання сучасного вчителя в контексті Концепції НУШ представила на другому етапі коуч спільноти «НУШ: 4 роки – 4 кроки» методист кафедри початкового навчання Матвійчук Л. Р., продемонструвавши компетентності сучасного вчителя НУШ – людини, яка надихає вчитися. Застосовуючи діяльнісний підхід у груповій роботі, визначили ознаки сучасного вчителя та можливості застосування академічної свободи у професійній діяльності.
З особливим інтересом педагоги дослухалися до порад та рекомендацій вчителів початкових класів, що пройшли сертифікацію у 2019 та 2021 році Федчук О. В. та Гусарук О. С. Ці вчителі-новатори озвучили мету та етапи сертифікації педагогічних працівників, згідно з Професійним стандартом вчителя початкових класів та педагогічних компетентностей вчителя, поділились власним досвідом та отриманими враженнями.
Підсумовуючи співпрацю педагогів впродовж другого етапу проєкту, коуч спільноти Матвійчук Л. Р. нагадала відомий вислів Магатми Ганді:
« Якщо ти хочеш зміну в майбутньому – стань цією зміною в сьогоденні».