Головна

Про ліцей

Режим роботи

Міжнародна співпраця

Контакти

Головна
Рівненський ліцей №7 Рівненської міської ради
В закладі навчається більше 1200 здобувачів освіти, працює більше 100 педагогів.
Члени педагогічного колективу мають звання " Відмінник освіти України», «старший учитель», «учитель-методист», а також нагородженні нагрудним знаком "Василь Сухомлинський».
У закладі обладнано 56 навчальних кабінетів, кабінети кафедр, 2 кабінети практичних психологів, кабінет соціального педагога, 3 комп'ютерні класи, кімната школяра, науково-методичні центри з початкового навчання, іноземної мови, виховної роботи, моніторингу.
До послуг здобувачів освіти обладнано 3 спортивні зали, міні-поле для футболу зі штучним покриттям, актова зала, басейн з малою та великою ваннами, кабінет корекційної роботи, бібліотека з читальним залом, майстерня для занять із обслуговуючої праці, технологій.
Заклад у 2011 році був відзначений дипломом Міжнародного відкритого рейтингу популярності та якості товарів і послуг «Золота фортуна» та медаллю «Трудова слава». Впродовж останніх років гімназія 6 разів входила в 100 кращих шкіл України за результатами ЗНО. В 2017 році - срібною медаллю VІІІ Міжнародної виставки «Сучасні заклади освіти».
Щороку здобувачі освіти закладу стають переможцями та призерами олімпіад, конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН, спортивних змагань та конкурсів.
Учні та вчителі ліцею беруть участь у Міжнародних проектах та програмах: «Школи: партнери майбутнього (PASCH)», «eTwinning», Програма обміну майбутніх лідерів (FLEX), «Молода Полонія», є партнерська співпраця з гімназією № 1 м. Люблін (Польща).
На базі ліцею функціонує культурно-освітній центр національних меншин України, при якому учні мають змогу вивчати польську мову.

foto 20180123 1211208365

Одним із перспективних напрямків змін в освіті є застосування в освітній діяльності інноваційних технологій і методик, побудова моделі компетентного випускника та впровадження в практику педагогічного процесу моделі його підготовки.

Перехід до нової школи вимагає подолання догм, шаблонів, стереотипів, що характерні для традиційної школи.
Тому з метою залучення вчителів до творчості, пошуку, обміну досвідом роботи на кафедрі «Основ здоров’я та фізичного розвитку» в рамках проекту «Педагогічний Х-фактор» було проведено відкрите засідання на тему «Тренінгова методика у вирішенні педагогічних ситуацій».
Під час теоретичної частини члени колективу гімназії ознайомилися з структурою та змістом тренінгової методики, яку ще називають педагогікою співпраці і розвивального навчання. Практичне застосування цього підходу означає, що зміст навчання повинен мати превентивний характер. Також для ефективного впливу потрібно використовувати педагогічні методи, що ґрунтуються на активній участі та співпраці учнів між собою і з учителем.
Під час практичної частини вчителі самі спробували працювати в команді і здійснювати комунікацію за допомогою тренінгових вправ. Наприклад учасникам дуже сподобалася вправа «Відкритий діалог», мета якої навчити людей домовлятися між собою і слухати один одного. Учасники вправи були об’єднані у дві групи які працювали у різних кімнатах. Завдання для груп хоч і було однакове, озвучене їм було окремо, суть його полягала в тому, що почергово роблячи кроки на ігровому полі, кожна команда повинна набрати якомога більшу кількість балів, при цьому необхідно закреслити клітинки ігрового поля підряд в будь якому напрямку. Кожна команда під час гри намагалась перекрити шлях своїм суперникам, в хід були направлені навіть шахові стратегії і тактика ведення морського бою. І тільки під час відкритого діалогу команди змогли з’ясувати, що завдання у них однакові і їм не потрібно сперечатися адже не перешкоджаючи один одному кожна команда стає переможцем, а значить ми завжди можемо і повинні домовлятися про свої наміри і дії, тим паче, що ми члени одного колективу і робимо спільну справу.
Тому наступна вправа «Будуємо нову школу» була виконана з великим натхненням та ентузіазмом, тому що усі розуміють, яке відповідальне і складне завдання покладено на кожного педагога, зростити нове покоління українців здатних творчо критично мислити, будувати майбутнє своєї держави.
Виклики сучасного світу потребують нової освітньої парадигми, орієнтованої на майбутнє, тому будувати це майбутнє мають люди які змінюють свою свідомість відповідно до вимог часу.

Методист кафедри основ здоров’я та фізичного розвитку Чорнобай Н.М.

foto 20180123 1489464949

foto 20180123 1430142735

foto 20180123 2051251203