14 листопада 2017 року у Рівненській гуманітарній гімназії відбувся психолого-педагогічний консиліум ««Впевнений старт у шкільне життя», який став своєрідним підсумком діагностичного етапу супроводу першокласників в період соціально-психологічної адаптації дітей до навчання в школі.
З моменту вступу учнів до 1-го класу з метою отримання необхідної інформації про перебіг адаптаційного процесу першокласників, вивчення рівнів розвитку найважливіших показників психолого-педагогічного статусу дитини, подальшого корегування навчання та поведінки учнів 1-х класів, адміністрацією гімназії, членами психологічної служби, логопедом, вивчався стан адаптації першокласників до навчання в школі. Підсумки про особливості перебігу адаптаційного періоду на психолого-педагогічному консиліумі для педагогів, які працюють в 1-х класах, були представлені заступником директора РГГ Яценею А.В., практичним психологом Буткевичем С.М., соціальним педагогом Мокляк В.І., логопедом Вільчинською Т.М., медсестрою Гуляр І.М.. За результатами консиліум була напрацьована стратегія складання для кожного учня власного освітнього маршрут, вирішено підібрати оптимальний варіант індивідуального підходу, забезпечити єдиний підхід до навчально-виховної роботи, знайти правильні підходи до учнів та ефективно вирішувати навчально-виховні завдання, розробити оптимальну програму психолого-соціальної.
На батьківських зборах були представлені узагальнені результати перебігу адаптації дітей-першокласників для їхніх батьків. Також батьки поділились власними результатами впровадження рекомендацій щодо ефективного супроводу дитини в адаптаційний період, які вони отримали під час участі в тренінгових заняттях «Знайомтесь – ми батьки першокласників». На заняттях соціальний педагог Мокляк В.І. та практичний психолог Буткевич С.М. за допомогою гри «Квітчел» надали можливість батькам познайомитись з родинними цінностями учасників. Батьки творили ангелів-охоронців для власних дітей, які несли послання підтримки та турботи для дітей в період адаптації до нових умов – навчання в школі.
Отож, педагогічно-батьківська команда готова реалізувати спільну програму дій для успішного проходження першого життєвого випробування дитини – навчитися вчитися.