В рамках проекту «Перший клас – від адаптації до успіху» в Рівненській гуманітарній гімназії було проведено психолого-медико-педагогічний консиліум.
Метою даного заходу було: підбити підсумки загальної адаптації учнів до умов навчання в Новій українській школі і визначити шляхи психолого-педагогічного супроводу перших класів та окремих учнів.
Діти, як і дорослі, реагують на стрес всією своєю суттю - й біологічно, й психологічно. Тому, запобігти психічному неблагополуччю — першочергове завдання команди фахівців РГГ: директора школи, заступника директора з початкового навчання, класних керівників, практичного психолога, соціального педагога, медичного працівника, логопеда та вихователів ГПД.
В ході консиліуму було складено колегіальний висновок, який відповідає на питання про:
- статус дитини (психологічний, педагогічний, медичний);
- особливості розвитку дітей (труднощі та потенціал);
- зміст програми психолого-педагогічного супроводу першокласників у школі;
- участь фахівців у супроводі учнів (визначили форми роботи, терміни виконання та відповідальних осіб);
- визначення необхідності консультативної роботи з батьками та її зміст;
- вироблення рекомендацій.
Проаналізувавши отриману інформацію, думки, пропозиції, було визначено рекомендації для вчителів, вихователів та батьків учнів перших класів (за результатами психологічного супроводу) для особистісно орієнтованого підходу до учнів 1-х класів.