Головна

Про ліцей

Режим роботи

Міжнародна співпраця

Контакти

Рівненський ліцей №7 Рівненської міської ради
В закладі навчається більше 1200 здобувачів освіти, працює більше 100 педагогів.
Члени педагогічного колективу мають звання " Відмінник освіти України», «старший учитель», «учитель-методист», а також нагородженні нагрудним знаком "Василь Сухомлинський».
У закладі обладнано 56 навчальних кабінетів, кабінети кафедр, 2 кабінети практичних психологів, кабінет соціального педагога, 3 комп'ютерні класи, кімната школяра, науково-методичні центри з початкового навчання, іноземної мови, виховної роботи, моніторингу.
До послуг здобувачів освіти обладнано 3 спортивні зали, міні-поле для футболу зі штучним покриттям, актова зала, басейн з малою та великою ваннами, кабінет корекційної роботи, бібліотека з читальним залом, майстерня для занять із обслуговуючої праці, технологій.
Заклад у 2011 році був відзначений дипломом Міжнародного відкритого рейтингу популярності та якості товарів і послуг «Золота фортуна» та медаллю «Трудова слава». Впродовж останніх років гімназія 6 разів входила в 100 кращих шкіл України за результатами ЗНО. В 2017 році - срібною медаллю VІІІ Міжнародної виставки «Сучасні заклади освіти».
Щороку здобувачі освіти закладу стають переможцями та призерами олімпіад, конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН, спортивних змагань та конкурсів.
Учні та вчителі ліцею беруть участь у Міжнародних проектах та програмах: «Школи: партнери майбутнього (PASCH)», «eTwinning», Програма обміну майбутніх лідерів (FLEX), «Молода Полонія», є партнерська співпраця з гімназією № 1 м. Люблін (Польща).
На базі ліцею функціонує культурно-освітній центр національних меншин України, при якому учні мають змогу вивчати польську мову.

foto 20180131 1861385593

Сучасні суспільні, соціально-економічні та інформаційно-технологічні зміни висувають нові вимоги до підготовки вчителя нової генерації, що потребує створення й застосування нових освітніх систем, зміни освітнього процесу, форм, методів та засобів навчання. Oновлення змісту навчання є нагальною проблемою, що потребує нової схеми підготовки вчителя, здатного працювати в динамічних умовах сучасних інноваційних технологій та активно їх використовувати у своїй професійній діяльності.


Тому з метою залучення вчителів до творчості, пошуку, обміну досвідом роботи на кафедрі німецької мови в рамках проекту «Педагогічний Х-фактор» було проведено відкрите засідання на тему « Сучасні німецькі методики «Deutsch mit Socke „ та „Lebende Sätze“ на початковому і середньому етапі вивчення іноземної мови».
Вивчення німецької мови в початковій школі вимагає від вчителя нового підходу до навчання, нових ідей. Необхідно підтримувати бажання учнів зрозуміти почуте і спонукати їх до спроб висловлюватися самостійно. Бажано максимально використовувати німецьку мову під час уроку, намагаючись створити мовне середовище. Особливо актуальним є наразі питання вивчення німецької мови (іноземної мови) на початковому етапі і нетрадиційні методи навчання, такі як лексичні, граматичні, рольові ігри, спектаклі, вистави тощо можуть допомогти вчителеві створити невимушену атмосферу на звичайному уроці, збудити допитливість дитини, бажання вивчати навколишній світ і навчити її мислити. Саме «Sockentechnologie“ сприяє зацікавленню учнів до навчання , до вивчення німецької мови. Дана технологія була представлена вчителем німецької мови гімназії Петровою Оксаною Федорівною на вчительському Х-факторі. Вчителем була представлена теоретична частина технології та практичний майстер-клас із застосуванням технології «Deutsch mit Socke“.
А вчителем німецької мови Поповою Тетяною Йосипівною було взято до уваги методика «Навчання лексики в русі». Щодня ми бачимо, як діти активно рухаються. Той факт, що діти, рухаючись, можуть навчатися, часто залишається поза увагою. Одним з найефективніших засобів навчання лексики є навчання в русі, що сприяє кращому її засвоєнню і при цьому ефект запам’ятовування не зменшується навіть через деякий час. Завдяки поєднанню руху і навчання спостерігається підвищення мотивації і працездатності учнів. Навчання в русі - це не лише ефективно з точки зору отримання знань, але й корисно для здоров’я. Існує безліч вправ для кращого запам’ятовування лексики в русі : «Питання шукає відповідь», «Іменник шукає дієслово», «Повторення лексики»,«Вечірка з коктейлем». Саме цю вправу продемонстрували на практиці вчителі.
Підсумовуючи вище згадане відзначимо, що використання сучасних засобів навчання та інтерактивних технологій надає можливість викладачам наповнити новим креативним змістом та формою їх професійну освітню діяльність.

foto 20180131 1831827851

foto 20180131 1641952328

foto 20180131 1787705597