Головна

Про ліцей

Режим роботи

Міжнародна співпраця

Контакти

Головна
Рівненський ліцей №7 Рівненської міської ради
В закладі навчається більше 1200 здобувачів освіти, працює більше 100 педагогів.
Члени педагогічного колективу мають звання " Відмінник освіти України», «старший учитель», «учитель-методист», а також нагородженні нагрудним знаком "Василь Сухомлинський».
У закладі обладнано 56 навчальних кабінетів, кабінети кафедр, 2 кабінети практичних психологів, кабінет соціального педагога, 3 комп'ютерні класи, кімната школяра, науково-методичні центри з початкового навчання, іноземної мови, виховної роботи, моніторингу.
До послуг здобувачів освіти обладнано 3 спортивні зали, міні-поле для футболу зі штучним покриттям, актова зала, басейн з малою та великою ваннами, кабінет корекційної роботи, бібліотека з читальним залом, майстерня для занять із обслуговуючої праці, технологій.
Заклад у 2011 році був відзначений дипломом Міжнародного відкритого рейтингу популярності та якості товарів і послуг «Золота фортуна» та медаллю «Трудова слава». Впродовж останніх років гімназія 6 разів входила в 100 кращих шкіл України за результатами ЗНО. В 2017 році - срібною медаллю VІІІ Міжнародної виставки «Сучасні заклади освіти».
Щороку здобувачі освіти закладу стають переможцями та призерами олімпіад, конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН, спортивних змагань та конкурсів.
Учні та вчителі ліцею беруть участь у Міжнародних проектах та програмах: «Школи: партнери майбутнього (PASCH)», «eTwinning», Програма обміну майбутніх лідерів (FLEX), «Молода Полонія», є партнерська співпраця з гімназією № 1 м. Люблін (Польща).
На базі ліцею функціонує культурно-освітній центр національних меншин України, при якому учні мають змогу вивчати польську мову.

foto 20180206 1741871645

В рамках проекту «Педагогічний Х-фактор» вчитель зарубіжної літератури Войтюк Тетяна Вячеславівна 30 січня 2018 року провела показовий урок у 7-В класі «Коли казка стає реальністю» за казкою-феєрією О.Гріна «Пурпурові вітрила», на якому продемонструвала використання біоадекватних технологій у своїй педагогічній діяльності.


Чим відрізняються біоадекватні уроки від звичайних? Ці уроки більш яскраві, цікаві, оригінальні, викликають радість і задоволення в учнів. Вони розвивають уяву, стимулюють до творчості. Релаксація заспокоює дітей, знижує небезпечну психологічну завантаженість. Атмосфера на уроках інша, дружня і тепла.
Вивчення літератури за біологічно адекватною технологією (БАТ) якраз і сприяє розв’язанню таких завдань, як формування в учнів творчих здібностей, уяви, самостійного мислення; розвиток естетичних емоцій та почуттів, зв’язного мовлення, вміння аргументовано, образно висловлювати свої думки, судження, оцінки; моральне самовизначення учня, вироблення в нього активної життєвої позиції, духовних цінностей та ідеалів, прагнення до самостійного пошуку, духовного самовдосконалення.
Біологічно адекватна методика — це сукупність скоординованих дій учителя й учня, метою яких є мотивація й активізація цілісних динамічних образів за навчальними дисциплінами і навичок інструментальної роботи з ними. Ця методика орієнтована на розвиток цілісного мислення учнів — одночасної двопівкульної роботи мозку, яка дає змогу більш ефективно його використовувати, застосовуючи одночасно логіку й уяву.
Мислеобраз – це індивідуально сприйнятий всіма органами почуттів (колір + смак + запах + звук) цілісний образ предмета або явища, що вивчається.
Мета застосування біоадекватної технології (БАТ) – формування цілісних динамічних мислеобразів з навчальної дисципліни та навичок інструментальної роботи з ними
Образон – це опорний образ, наповнений вичерпною інформацією у алгоритмічному порядку (Н.В.Маслова). Образон відіграє роль знака, у якому “схоплено” сутність навчального матеріалу. Пригадуючи образон, учень відтворюватиме отримані на уроці знання з навчального предмета.

foto 20180206 2011970769

foto 20180206 1540810535